منتديات نبض الحرية
اهلا وسهلا بك بمنتديات نبض الحرية ونرجو ان تكون بكامل الصحة والعافية

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات نبض الحرية
اهلا وسهلا بك بمنتديات نبض الحرية ونرجو ان تكون بكامل الصحة والعافية
منتديات نبض الحرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اضحك وفرفش

2 مشترك

اضحك وفرفش Empty اضحك وفرفش

مُساهمة من طرف سوسو الإثنين ديسمبر 17, 2012 8:03 am

توأم شاف أخوه قال له كنت فين من الصبح يا
حيوان أمك حمتني مرتين اضحك وفرفش 253468018

سوسو

اضحك وفرفش Empty رد: اضحك وفرفش

مُساهمة من طرف سوسو الإثنين ديسمبر 17, 2012 8:28 am

صعيدى

صعيدي اشترى كمبيوتر شال
الماوس وحط جاموسة

الظابط والمسطوول

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه
كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

الغبى

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب
الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل

المساطيل

اتنين مساطيل علي تربيزة واحدة واحد قال للتاني انت منين قاله من شبرا قاله الله انا كمان
من شبرا انت فين في شبرا قاله ش15 قاله وانا كمان ش15 و انت فين في ش15 قاله عمارة5 و انا كمان عمارة 5 الدور الكم قاله التالت الله و انا التالت ..واحد شافهم سال الجرسون مالهم دول ..قاله دا الواد و ابوه كل يوم علي كده

مرة واحد مسطول بيقول لواحد مسطول
اشطة عليك قاله شيلها
قريه الاغبياء

كان فى مدخل قرية حفرة اى شخص يدخل القرية ياع فى الحفرة يموت ....المهم اهل القريه جابو

اذكى ثلاث اشخاص فيها عشان يقولو الحل الاول قال"اي حد ياع فى الحفرة نشيله ونوديه المستشفى " والثانى قال"اللى ياع فى الحفره نشيله ونحطه فى عربيه الاسعاف ونوديه المستشفى" الثالث قال "احنا نردم الحفرة دى ونحفر حفرة امام المستشفى اللى ياع نطلعه على طوووول
اضحك وفرفش 1081024043

سوسو

مُساهمة من طرف سوسو الإثنين ديسمبر 17, 2012 8:34 am

مرة وحدة وحشة جدا بتقول لزوجها نفسى ابقا
عصفورة قال لها وانا نفسى ابقا بندقية

مرة ثلاث شباب راحو امريكا وبعد كام شهر ابو واحد فيهم مات فحبو يبلغوا فطلع واحد منهم وقال انا حبلغو فراح وقال
انت شفت ابوك امتى اخر مرة قال الولد:من شهرين رد علية قالو:هذة دقني لو شفتو مرة تانية

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب
عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

سوسو

مُساهمة من طرف sumaya الجمعة ديسمبر 21, 2012 12:34 am

في البدايه أهلا وسهلا بك أخت سوسو معنا في منتديات نبض الحريه نتمنى لكي أسعد الأأوقاات تقضيها في موقعنا المتميز بوجودكم أعضاائنا

شكرا لك على هذا الموضوع الراائع ,,

بنتظار كل جديد منكِ..

تقبلي مروري ...
sumaya
sumaya
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى